Derfor er det vigtigt for os, at vores medarbejdere har fagligheden i orden, altid er opdateret på de nyeste tendenser og regler, og formår at opbygge en stærk relation til vores kunder.
Vi giver vores medarbejdere tid og støtte til udvikling af faglig platform – uanset niveau eller om de læser HD, cand.merc.aud eller forbereder sig til den endelige revisoreksamen.
BUUS JENSEN lever af at sælge viden og derfor er intern videndeling samt kurser og uddannelse en grundsten i vores dagligdag.
BUUS JENSEN er ikke bedre end den hverdag og de opgaveløsninger, vi skaber sammen. Derfor er hverdagsglæde og engagement altafgørende. Vi ved, at der er rift om vores dygtige medarbejder og derfor skal de hver dag vælge os til – det lykkedes vi ret godt med!
Vi samler på begavede, livfulde og positive mennesker – stærke relationer både internt og eksternt.
Vi giver alle sammen vores bedste og får det således også retur.
VI GØR EN FORSKEL – VIL DU VÆRE MED?
Vi har været utrolig heldige med ansættelser og det fortsætter ind i det nye år.
Vi byder velkommen til ..
Hertil har vi netop besluttet at ansætte en økonomikonsulent mere til vores fantastiske team, der hjælper vores kunder med deres bogholderi – herunder båd, daglig drift og udvikling.
Læs mere om stillingen her og send os en ansøgning, hvis du kan se dig selv i opgaverne og vores måde at dele hverdagen på.
Økonomikonsulent søges – er det dig? Læs mere her.
Sender du en jobansøgning til os, har vi naturligvis pligt til at behandle dine oplysninger ordentligt og samtidig også fortælle dig, hvordan vi gør det.
Dette kan du læse mere om her: oplysningspligt
Skriv til vores HR Direktør Betinna Sidor
job@buusjensen.dk
Du er mere end velkommen til at
ringe eller skrive til os.
Vi er bedst at træffe i tidsrummet
08:30 – 16:00.