Med Buus Jensen Online hjælper vi dig med både bogføring, moms og lønadministration – og du kan bruge systemet direkte fra din computer, mobil eller tablet. Når det hele foregår online, bliver bogføringen mere effektiv, så du får mere ud af dine penge.

Er du træt af papirbunker og bilag?

Så lad os digitalisere og effektivisere dit bogholderi. Du sender bare dine bilag til os på mail. Har du købt noget til din virksomhed, tager du bare et billede af kvitteringen med det samme og sender til os. På den måde mister du aldrig et bilag igen.

Du kan også bede dine leverandører om at sende deres fakturaer direkte til os – så er det eneste, du skal gøre, at godkende. Nemmere bliver det ikke.

Dine data kan fortælle mere, end du tror …

Hos os er bogføring ikke kun registrering af bilag. Vi tilbyder også at automatisere dit budget og den finansielle rapportering, så du hele tiden kan følge din virksomheds udvikling – og handle derudfra.

Vi går også gerne i dybden med dine data for at finde værdifulde oplysninger, der kan styrke din forretning. Sælger din tøjbutik for eksempel langt flere herrejakker end damesko, skal du måske ændre på dit sortiment fremover. På den måde kan du bruge dine aktuelle data til at træffe de rigtige beslutninger.

Få en personlig kontaktperson

Få en personlig
kontaktperson

Du får en personlig kontaktperson, der engagerer sig i din virksomhed, og har desuden adgang til vores eksperter inden for både rådgivning, revision og skat.

Kom nemt i gang.
Lad os ringe dig op og fortælle mere om fordelene.

    Vi sidder klar til at hjælpe dig!

    Du er mere end velkommen til at
    ringe eller skrive til os.
    Vi er bedst at træffe i tidsrummet
    08:30 – 16:00.

    +45 3929 0800